Friday, March 2, 2012

"Nohik" - Klaus-Peter Wolf

Kai Lichte, klassi kõige tagasihoidlikum poiss, ronib ühel vihmasel hommikul koolimaja katusele ja kukub sealt alla. Mis ometi sundis teda niimoodi tegema? Asja asuvad uurima nii Kai klassikaaslased kui ka politsei. Ei isehakanud ega kutselised detektiivid kujuta aga ettegi, millise kohutava tõeni nende juurdlus välja viib.


Polnud midagi erilist, pisike-lühike raamat... Võttis aega nii päeva, 2. Millalgi lugesin samast sarjast (noortekriminull vms...) ka raamatut "Üle ääre" ja julgen öelda, et too oli tunduvalt parem ja huvitavam raamat kui see. Seega olid mu ootused vist selle raamatu jaoks liiga kõrged. Aga no oli mis ta oli, läbi sai ta loetud.


Eva-Maria 

2 comments:

  1. Mul olid ka lootused liiga kõrged. Julgen väita, et see on üsna jabur raamat. Eelmine raamat, mida lugesin, oli "Nullpunkt". Mul on nüüd mõneks ajaks hullunutest limiit täis. :)

    ReplyDelete
  2. Eks ta nii ole jah... :D Aga "Nullpunkt"i ma veel lugenud kahjuks pole, aga see eest etendus meeldis mulle küll, seega millalgi peaks vist/vast raamatu ka kätte võtma. Kasvõi lihtsalt igaksjuhuks. :)

    ReplyDelete