Monday, January 24, 2011

"Seiklus Mississipi ääres" - Ira Lember

Ütlen kohe ära, et see raamat nii väga ei meeldinud. Kuna ma ootasin sellest midagi hoopis teistsugust. Aga sain hoopis mingi üsna ebareaalse jutu... Vähemalt mulle. Raamatu backside -
"Kaks koolivenda, kel avaneb võimalus koos Ameerikasse sõita, kohtuvad seal kena ja sümpaatse tütarlapsega. Loomulikult ei lähe kaua, kui mõlemad on temast kõrvuni sisse võetud. Ja sealt saabki alguse seikluste rägastik."
Raamatu backside ütleks nagu küll, et tegu on huvitava ja seikluste rohke raamatuga. Aga ilmselgelt see valetab. Minu jaoks oli raamat üsna igav ja ebareaalne, kuigi ma lugesin selle ala. tunni ajaga läbi... Siis tegelaste vanused olid ka ootamatud (14-15), ma oletasin et nad olid vanemad... Igastahes, seda raamatut ei soovita väga. Aga kes mind ei usu või tahavad ise veenduda. Aga palun...  Agasiis, kokkuvõttes raamat räägib siis, nagu eespoolt lugesite, 2 koolipoisist (Hanno & Allan) kes sõidavad koos Ameerikasse. Hanno vanaonule appi + ka tema sugulastele külla. Siis mõne aja pärast, saabub sinna ka tüdruk (Airin), oma sugulastele külla. Ja siis otsustavad nad minna 3kesi kuskile (nö Tom Sawyeri)  koobastesse ekskursioonile. Ja lühidalt öeldes, Airin ja Allan suudavad siis ära eksida ja lõpuks ka sealt ise välja pääseda mis on iseenesest suht obvious. Sest see oleks veits muserdav kui nad oleks sinna ära surnud, kuigi oleks see lahedam varjant olnud + see oleks raamatu huvitavamaks teinud. Aga oli kuidas oli.


Eva-Maria

1 comment: