Saturday, January 15, 2011

"Järve mitu värvi" - Jutta Treiber

Jaa raamat on jälle läbi :D. Anyway, see oli teine Jutta Treiber'i raamat mida ma lugenud olen. Esimene kandis pealkirja "Julia mängib Juliat" võite guugeldada. Aga raamatu "Järve mitu värvi" kohta peaks netis olema midagi seesugust: 
" Kui Gisela end üksildasena tunneb, sõidab ta väikese sinise järve äärde, mis on peitunud metsade rüppe. Gisela elu muutub samamoodi nagu järv oma värve muudab. Tema sees kasvab miski. Miski, kellest võib saada uus inimene. Kas Gisela laseb sel juhtuda? " Just, kas laseb ?
Raamat räägib siis 17-aastasest Giselast, kellega juhtub midagi väga ootamatut. Midagi sellist, mis enne juhtuks kõigi tema klassiõdedega kui temaga, Giselaga selle vaikse, aruka, targa ja tüdrukuga kellele poisid üldiselt eriti tähelepanu ei pööra. Aga ometi on see Gisela, mitte Gabi, Liane ega Evamaria ( haha, ausalt ka oli seal Evamaria.:D Aga raamatu Evamaria oli kuidagi hea iseloomuga ja üleüldse liiiiga hea. Mitte nagu mina, hahaa) :) Gisela avastab, et ta on rase, ning püüab siis edasi mõelda mida teha, kuidas käituda, kuidas 
emale/sõbrannadele öelda, kas ta peaks abordi tegema või mitte jnejne. Ütleks nii, et raamat oli mõnes kohas isegi üllatav... Näiteks mõnekohas arvasin ma, et juhtub hoopis midagi muud kui tegelikult raamatus lõpuks juhtus. Seega see polnud väga selline, hmm etteaimatav raamat. Vähemalt minu jaoks... Ütleks nii, et ehk isegi parem raamat kui eelmine. :)



Eva-Maria


No comments:

Post a Comment