Friday, April 22, 2011

"Talvehullus" - Marianne Harju

Üks talv ja kuus head sõpra: lahutamatu paar Maribel ja Meelis, Maribeli armunud poeedihingega Robert, rikaste vanemate võsuke Erik, Maribeli parim sõbranna Kati ning modellist naistemagnet Kris kes on Kati salajane ihalusobjekt. Kas nende kuue sõprus on piisavalt tugev, et panna vastu talve jooksul ilmsiks tulevatele salajastele tunnetele ja igaühe isiklikele probleemidele? Või on see liit määratud lagunema?




Hea raamat oli, või no selline keskmine, tavaline... loetav no. 
Ma rikun selle raamatu nüüd teiejaoks ära, aga no sorri. Ma ei oska siia midagi väga muud kirjutada... Niisiis, fakte raamatust.
  • Robertil on crush Maribeli peale
  • Aga Maribel käib Meelisega
  • Samas on Maribelil ka crush Roberti peale
  • Katil on crush Krisi peale
  • Kes aga semmib iga ilusa tüdrukuga
  • Raamatu lõpu poole jääb Maribel auto alla
  • Jätab Meelise maha
  • Ning sõidab isa juurde Saksamaale
  • Kris & Robert kes on BFF'id, sõidavad koos Hispaaniasse
  • Mis on aga veider kuna Robertile ei meeldi päike ja Kris vihkab Hispaaniat (keelt ja üldse kõike mis sellega seostub)
  • Aga nad vajasid kõik mingit vaheldust vist
  • Niisiis, Maribel ei saanudki Roberti tunnetest teada ja Robert ei saanud Maribeli tunnetest teada


Kokkuvõttes, mina lootsin lõpus, et nad ikkagi räägivad üksteisele oma tunnetest, agaa noh, seda ei juhtunud.
Kahjuks... või õnneks.



E-M

1 comment:

  1. Ma olen ka seda raamatut lugenud. Lõpp jäi jah kuidagi poolikuks...

    ReplyDelete